miercuri, 21 octombrie 2009

Alegeri


Cat de trist e faptul ca multe din alegerile care iti vor influenta o buna parte din viata trebuie facute in perioada in care esti cel mai confuz, mai rebel, cand ai cele mai multe intrebari, cand iti pui la indoiala chiar propria existenta?

Daca ar fi sa ma intorc cu cativa ani in urma, chiar si cu doi, si daca as fi stiut atunci in ce fel ma vor influenta alegerile pe care le-am facut, deciziile pe care le-am luat, cu siguranta ca as fi ales altceva.
Dar dupa toti anii acestia in care am trait cu deciziile acelea, din motive pur subictive, as schimba prea putine. As adauga insa, tot ceea ce as fi vrut sa fac si am esuat.



Poti sa spui cu mana pe inima ca, daca ai avea oportunitatea, nu ai schimba absolut nimic din adolescenta ta? Nici macar un cuvant pe care l-ai spus sau nu l-ai spus intr-un anumit moment?
Nu esti, de fapt, ipocrit cand zici ca tot ce s-a intamplat, bun sau rau, a fost exact ceea ce trebuia sa se intample si nu ti-ai fi dorit nimic altceva?
Intoarce-te putin si gandeste-te...
Inveti din greseli, dar cu ce pret?

Un comentariu:

Broscutzik spunea...

da..si eu m-am gandit deseori la asta